Kursy walut
kupno | sprzedaż | |
---|---|---|
rozliczenie gotówkowe | ||
![]() |
4,14 | 4,40 |
![]() |
3,64 | 3,87 |
![]() |
4,86 | 5,20 |
rozliczenie bezgotówkowe | ||
![]() |
4,17 | 4,37 |
![]() |
3,67 | 3,84 |
![]() |
4,88 | 5,17 |
Deklaracja dostępności
Bank Spółdzielczy w Łososinie Dolnej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz zgodnie z wymogami Europejskiego Aktu o Dostępności (EAA), który od 28 czerwca 2025 r. nakłada obowiązek pełnej zgodności z WCAG 2.1.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: https://bslososinadolna.pl
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
- Część z opublikowanych zdjęć na stronie internetowej nie posiada pełnych opisów alternatywnych.
- Część starszych plików PDF opublikowanych na stronie może nie spełniać wszystkich wymagań dostępności, zwłaszcza w kontekście struktury nagłówków i tekstów alternatywnych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenie deklaracji 24 kwietnia 2025 r.
- Data ostatniego przeglądu deklaracji 24 kwietnia 2025 r.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB) oraz narzędzie służące do automatycznego wykrywania niektórych błędów dostępności cyfrowej WAVE - WAVE Web Accessibility Evaluation Tools
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić mailowo na centrala-bs.lososinadolna@bankbps.pl lub telefonicznie 18 444 80 24.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i w jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do Zarządu naszego Banku:
- Robert Hajduk — Przezes Zarządu,
- Adres: Łososina Dolna 285, 33-314 Łososina Dolna
- adres e-mail: centrala-bs.lososinadolna@bankbps.pl
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Adres Banku: Łososina Dolna 285 33-314 Łososina Dolna
Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze. W budynku nie ma windy.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami jest na parterze, na wprost od głównego wejścia.
Przed budynkiem są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
W Banku nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.
Wniosek i informacje o ochronie danych osobowych