Deklaracja dostępności

Kursy walut

  kupno sprzedaż
rozliczenie gotówkowe
EUREUR 4,14 4,40
USAUSD 3,64 3,87
GBPGBP 4,85 5,19
rozliczenie bezgotówkowe
EUREUR 4,17 4,37
USAUSD 3,66 3,84
GBPGBP 4,88 5,17

Deklaracja dostępności

Bank Spółdzielczy w Łososinie Dolnej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz zgodnie z wymogami Europejskiego Aktu o Dostępności (EAA), który od 28 czerwca 2025 r. nakłada obowiązek pełnej zgodności z WCAG 2.1.

 

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: https://bslososinadolna.pl

 

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

 

Niedostępne treści

  • Część z opublikowanych zdjęć na stronie internetowej nie posiada pełnych opisów alternatywnych.
  • Część starszych plików PDF opublikowanych na stronie może nie spełniać wszystkich wymagań dostępności, zwłaszcza w kontekście struktury nagłówków i tekstów alternatywnych.

 

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenie deklaracji 24 kwietnia 2025 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji 24 kwietnia 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB) oraz narzędzie służące do automatycznego wykrywania niektórych błędów dostępności cyfrowej WAVE -  WAVE Web Accessibility Evaluation Tools

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić mailowo na centrala-bs.lososinadolna@bankbps.pl lub telefonicznie 18 444 80 24.

 

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i w jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

 

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do Zarządu naszego Banku:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

 

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Adres Banku: Łososina Dolna 285 33-314 Łososina Dolna

Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze. W budynku nie ma windy.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami jest na parterze, na wprost od głównego wejścia.

Przed budynkiem są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

W Banku nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

 

Wniosek i informacje o ochronie danych osobowych